28 feb. 2010

Hej igen!

 Jo då, full fart har det varit här. Det är härligt med små springande barnfötter, men lite busig var trollungen allt. Han spred ut hundmat över hela köksgolvet och stackars Gizmo drar iväg så fort Sebastian kommer i närheten. Han har fått sig några tjuvnyp tidigare och vet att det är bäst att hålla sig undan.





Här kommer lite bilder på senaste pysslet. Fynd från en bakluckeloppis från i höstas. Både var trärena innan, jag har bara grundmålat dem vita och på hyllan stämplade jag dit lite text också. Det blev väl inte så pjåkigt om jag får säga det själv.


 

 


Det var allt från mig för idag. I morgon är det måndag, ny vecka och ny månad.
Mars, första vårmånaden sägs det. Jippi!   ♥                         

                                                                                                    

1 kommentar:

Noga Utvalt sa...

Hej där!!

Tack för kommenatren på min blogg!
Jättefin kryddhylla! Visst är det roligt att pyssla själv och verkligen se vilken förvandling det blir!
Att fynda på loppis är GULD! Svårt att hitta bra loppisar bara. har du nåt tips kanske?

Sköt om dig!
Kram Nadja