13 feb. 2010

En rymling någonstans i huset............

Maken och barnen har ju fyra stycken majsormar i varierande storlek. Det är inte riktigt till min glädje men jag har accepterat att de finns här i vårt hem. Nu har den minsta rackaren rymt och vi har sökt efter den i två dagar nu, men inte hittat den. Till min stora glädje är det den minsta av dem som rymt. Den är inte större än ca 45-50 cm lång och som ett lillfinger i diameter. Nu har maken lagt ut matfällor och hoppas kunna locka fram den ur gömmorna, så förhoppnigsvis dyker den upp snart. Vore skööönt så man kan slappna av. Gillar inte riktigt tanken på att man har en orm lössläppt i huset.




Ett av de fåtal gånger som jag har velat hålla i en orm.



I morgon är det alla hjärtans dag, då ska jag kramas extra mycket med min familj.
Ta hand om er allesammans. // Kram Suzan

Inga kommentarer: