15 feb. 2010

Tack för tipset........

Ja, tack till Mitt Skärgårdsliv som tipsade om vad man kan göra med gamla pringles förpackningar för några inlägg sedan.

Nu har jag också pysslat lite, men jag använde en sådan rund förpackning som makens Whiskeyflaska stod i. När jag nu ändå var på gång med pysslandet så hittade jag en gammal skokartong också samt en annan liten låda. Använde mig av tapetrester som jag limmade på , och kolla vad tjusigt det blev.









Nu känner jag riktigt hur det bubblar i pysslarnerverna så det kanske kommer fler liknande inlägg framöver.
Tack alla för all inpiration man får av att läsa era bloggar.

//Kram Suzan

1 kommentar:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vilken smart ide och så kan man smidigt byta ut pappret om man tröttnar på mönstret :)

Tack för dina peppande ord hos mig och vad kul att du kommit igång Grattis till dina -1,5 kg första veckan! Jag har hållt på i 2 veckor nu som varit jobbiga men nu känns det lättare när sötsuget börjar avta...

Önskar dig en härlig vecka och fortsatt minus på vågen!!

Kram kram