22 feb. 2010

Mer pyssel.........

Jag klädde in ett par till skokartonger i fint presentpapper i helgen. Dottern som har rosa som favoritfärg blev glad och lade beslag på dem omgående. Vilket i för sig var bra för hon har så mycket småpryttlar överallt som hon nu kan lägga i de fina lådorna.


Tack och lov så behövde jag inte åka till skolan i Norrtälje idag utan kunde studera hemifrån.

Framåt lunch så började jag dock få lite träsmak i baken, faktum är att jag har fått ont i bäckenet efter helgens skottande så jag behövde göra något annat en stund. Frågan var bara vad, men till sist så kom jag på vad jag kunde pyssla med en stund. Mer om det och bilder kommer framöver när allting är klart.

Varje år drabbas hundratusentals svenska kvinnor 
av något fruktansvärt!
En förkyld man!
 
Ha Ha, min är det nu.                                     



Ta hand om varandra!


Inga kommentarer: