24 feb. 2010

Mm..........Muffins

För någon dag sedan bakade jag och barnen muffins med mycket kakao i, samt grovt hackad choklad smaksatt med apelsin. Dessutom petades några mini marshmallows ner i formarna. Gissa om det blev mumsigt goda. Så idag när jag hämtade dottern från fritis var det första hon frågade om hon kunde få en muffins när hon kom hem. -  Vad säger man?    Klart att barnet ska ha en muffins.


De här lyktorna köpte jag på vår ICA affär för ett tag sedan. Jag tycker att de är fina och sprider ett fint ljussken omkring sig. Det ända som är trist är att vi säkert är ganska många som har dem hemma , men vad gör det egentligen.

Nu måste jag plugga lite för att i morgon har jag prov i skolan. Må gott allesammans och var rädda om varandra.

               " Om jag någon gång ser en leende joggare
                        så ska  jag överväga saken."
                                                                                             Joan Rivers

 

1 kommentar:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hoppas provet gick bra!!

Åååh vilka smarriga muffins du gjort *mums*

Jag är också lite så att jag helst inte vill ha allt som alla andra har, men vad gör det egentligen?!! :)

Ha en härlig helg!
Kramar Linda