2 mars 2010

Ush........ kommer att drömma om linser i natt.

Har suttit och gjort en uppgift om kontaktlinser och vätskor hela kvällen.  Man får sitta och söka en massa information på nätet och det är så enormt tidskrävande och tråkigt i längden. Till slut bara snurrar det i huvudet av all information så nu har jag givit upp för i kväll i alla fall.
Deprimerande med detta ihärdiga snöväder som aldrig tycks vilja ge med sig. Om ett par dagar kommer min nygifta syster med make hem från Thailand och det blir väl en chock för dem med all denna snö fortfarande kvar. Jag tror att de hade hoppats på lite vår när de  kommer hem.   På dagen, exakt för ett år sedan tog jag den här bilden utanför min systers hus. Lär dröja ett tag till innan vi får se snödroppar i år.

Ha en skön vecka allesammans.
Nu ska jag dansa soldansen innan jag går och knoppar.


Inga kommentarer: