21 mars 2010

Kärlek............

Den här helgen har gått i kärlekens tecken.  I går hade vi äran att få medverka på min systers och hennes mans ceremoni för att bekräfta äktenskapet som det ingick för en månad sedan på en strand i Kho Lanta, Thailand. Det var enormt vackert och känslosamt på alla vis. Efteråt visades en film och ett fotokollage från själva bröllopet, så att vi fick ta del av och  uppleva lite av den känslan som de hade där.
Efteråt serverades Thai mat och gott att dricka till förstås. Några höll tal och vi sjöng. En underbar kväll och ett minne för livet.


                                      Jag fick äran att duka och dekorera borden, vilket jag gjorde redan på fredagen.
                                      Använde mig bl a av sand och snäckor samt lite koraller.









                                                            Fin tårta som min kära granne Hanna har skapat.






Tack snälla J & H för att vi fick vara med på er stora dag och dela er Lycka & Kärlek


Förspilld är 
all den tid
som ej förflöt med kärlek
 


                                                                                         Varmkramar allesammans!

2 kommentarer:

Pia sa...

Tack för besöket i min bloggvärld! Det gläder mig så, att få en kommentar av en som tittar in!!!

Vilken fantastisk idé och så otroligt vacker den där serviettrosen!!!!

Du verkar ha haft en underbar fest!

Kram, Pia

Stina sa...

Så mysigt. Jag förstår att ni har haft det trevligt.:-) Kram Stina