22 mars 2010

Nytändning......

Efter helgens händelser har i alla fall jag fått mer energi. Jag har tankats på kärlek, lycka, glädjerus, tårar, sol och för all del även på snö. Krafter som gör att man får inspiration att vara kreativ.

Jag har sett på bloggarna att många verkar ha fått inspiration till lite vårpyssel. Det kan vara i form av att byta ut inredningsdetaljer eller att göra påskpynt. Det sistnämnda är dock inget för mig då påsken inte känns så speciell för mig, är inte särskilt kyrklig av mig. Det kan på sin höjd bli lite påskris och påskägg till barnen förstås. Däremot medger jag att det känns roligt att göra om lite här hemma, lite mer färg och ljusare toner.
 Vårt kök däremot kommer även i fortsättningen att gå mest  i svart och vitt. Har dock ändrat om lite på hyllorna.









Nu ska jag hänga tvätt, baka muffins och byta kuddfodral. Bäst att passa på medan energin flödar.

                                                                                    Ha en underbar vecka!

Inga kommentarer: