13 mars 2010

Det måste vara våren........

Oj vilken energi jag känner att vi har haft idag.  Det måste vara solen och den kommande våren som ger sådan kraft och energi. Jag började morgonen med att köra  igång två maskiner med tvätt. Sedan fick maken en knäpp och började att duscha alla orkidéer och då tyckte jag att det var lika bra att duscha av alla andra krukväxter också. På det följer ju automatiskt att torka av fönsterbänkar, insida fönster, dammsuga och i detta fallet också ommöblering. Matbordet åkte in i köket igen efter att ha blivit kvar i vardagsrummet efter jul.       Så nu har det återgått till det normala igen.


                                                         Två nya tavellister sattes upp för några av våra kokböcker.

 
 

 

Imorgon ska jag med syrran till IKEA, då ska jag kika på lite nytt småplock att "piffa" med.
Nu ska vi titta på melodifestivalen och gissa rätt vinnare.
Önskar er en skön lördag kväll.

  

1 kommentar:

Stina sa...

Så mysigt du har det i köket.-) Kram Stina