28 maj 2010

                  Tittar bara in lite snabbt för att önska er  alla en skön helg.  
                   Vill också visa vad det var jag fyndade på Lions i Lördags, 
                    en liten sekretär.





                                                               Nyckeln fanns kvar så den går att låsa.
 
          Jag har inte bestämt vad jag ska göra med den ännu men det lutar åt
          att jag målar den vit och eventuellt byter beslag på den. Då kan den 
           ju bli så här tjusig. Vad tycker ni att jag ska göra?? 


                                                            Lånad bild från StyleRoom.




Jag får allt fundera på det en stund, tror jag. Det är ju ingen brådska. Kanske man kan pyssla med till hösten, för nu vill man ju faktiskt bara vara ute.

                                                                  Ha det bäst!!!


                                                       Kram Suzan

3 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Tack för hälsningen hos mig! Det tog hela dagen innan allt följdarbete var avklarat. Så inte nog med att det kostar i självrisk och annat man tappar inkomst en dag också eller får jobba in. Surt!
Jättefin sekretär! Den blir nog fin i vitt om du bestämmer dig för det.
Ha en skön helg!
Kram!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej vännen!

Fint fynd du gjort, om jag hade fått bestämma så hade jag målat den vit och bytt beslag.

Du får fundera vidare och kanske har du har ett litet projekt framfö dig! :)

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kramar Linda

Tigris Predikantan sa...

Jag tycker att den skulle göra sig bäst vit.
:)