22 maj 2010

Loppisfynd....

Hej go vänner!
Dagen har varit super på många vis.
Inledde dagen med en 45min powerwalk men tyvärr får jag så 
fruktansvärt ont i framför allt vänster bens benhinnor. Jag har försökt att byta skor men det verkar inte bli bättre. Men jag ger inte upp utan gör ett nytt försök.
Var och handlade lite med maken och ramlade dessutom in på en Lions loppis och fyndade några fina saker.


                                                               En stor härlig glasflaska och en trådkorg
 


 Dessutom fyndade jag en stor möbel som jag visar en annan dag. Maken gjorde också fynd, han är nämligen en riktig bokmal och köpte en hel kasse böcker för ynka 75kr.
Resterande tid av dagen spenderades i trädgården där även middagen intogs, smaskens.
                                                                 Ha det bäst!


1 kommentar:

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Suzan!
Så fina bilder du visar här!
Jag tittade i min Feedjitlistning och såg din adress flyta förbi, och blev nyfiken på den:-)
Vi ses igen, ha en skön kväll!