13 maj 2010

En riktig slappar dag....

Riktigt skönt att bara slappa och ta dagen som den kommer. Det har varit skapligt väder här, ganska varmt men fram på eftermiddagen kom några regnskurar. Det var helt Ok ändå, för det var ändå inne aktiviteter som gällde för mig. Har suttit och pysslat lite i kväll. Kan hända ni får se vid annat tillfälle.


                                                         
                                                              Ett kollage av bilder tagna i går bjuder jag på i kväll.
                                                                           
                                                                                       Var rädda om varandra!

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Tack för dina ord.
Det ser faktiskt ut som att det ska lösa sig något sånär iallafall. Även om jag vill bo där jag bor nu så måste jag inse att et inte går som det är nu, och då är detta en bra lösning i väntan på att se vart vi ska sen...

Fina bilder du bjuder på, jag ska titta runt lite mer nu.

Hoppas du får en bra helg.

Kram Anna