7 apr. 2010

Vart tog soooolen vägen..........

Idag har det då varit gråskala hela dagen känns det som . Tråkigt med tanke på att jag har lite ledigt från skolan denna vecka. Jag har visserligen en hemuppgift att göra men inget som kräver att man sitter med det hela dagarna. Men, men man ska väl inte klaga. Våren är ju på väg på riktigt nu lovar löpsedlarna i alla fall. Jag har bildbevis också.

                                                                                         Inte mycket snö kvar nu.

                                                                  Skogspromenad och solen titta faktiskt fram en liten liten stund.

                                                            Vi är glada.

                              Ännu gladare blev jag,  när jag fick se dessa små ljuvliga.


2 kommentarer:

Marie Louise sa...

Det var väldigt vad långt våren har kommit hos dig! Här dröjer det nog lite till. Vi har mycket snö kvar än men det smälter ganska snabbt ändå. Ha det bra! Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!
och tack för att du tittade in på min blogg! Du är alltid välkommen tillbaka!
Och så hittade jag hit till din fina blogg - vilka absolut underbara vårbilder du visar. Den där dagern är obetalbar!
Jag kommer tillbaka var så säker!
Kram
Agneta