9 apr. 2010

Rosa tusensköna...

....köpte jag i dag och bordstabletter söta som socker. Så nu släpper jag in lite pastelliga färger i vårt svart/vita kök i alla fall. 






                                                                Tyvärr lite suddiga bilder

Jag var en sväng förbi Åkersberga växtförsäljning idag bara för att kolla in läget och oj oj vad mycket fint de hade där. Både i form av växter och fin fina inredningsdetaljer. Det har även ett café och serverar även lunch i mysig miljö. Om ni har vägarna förbi åt det här hållet är ett besök där varmt att rekommendera.



                                                                                     Bilder från deras hemsida

                      Nu önskar jag alla en trevlig fredagskväll och en skön, slapp helg utan en massa måsten.

2 kommentarer:

Britt sa...

Rosa är en färg man blir riktigt glad av, den piggar verkligen upp!

Jag har också plockat in lite detaljer av denna lite karamelliga färgen. Härligt!

Kram Britt

Tingeltangel sa...

Vilken bedårande söt rosa blomma. Den passar fint där. Tack för tipset om butiken. Jag bor inte så långt från dig och ska försöka åka dit någon dag.