27 apr. 2010

Så fick det bli........


                         och vi är helnöjda.
                         Det kändes lite vågat till en början men det blev faktiskt riktigt bra tycker vi.








Jag får väl kanske byta tyget på denna gamla fåtölj dock, som jag fått ta över från min mormor och morfar.

I kvällens avsnitt av "Äntligen hemma" såg jag att Lulu Carter blandar färger rätt så friskt i det vardagsrum som hon gjorde om och inredde. Ett bra tips, var de tavlor hon gjorde av att klippa till bitar från olika tapeter, snyggt också för den delen.

Kan hända att det blir något glest mellan inläggen även fortsättningsvis då jag är ute på praktik nu, så det blir mycket nya intryck och mycket nytt att lära och trött blir man. Så vi får se om lusten och orken finns.
                                                                           Önskar alla en fortsatt bra vecka.


1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

Ursnyggt!
Och jamenvisst, blanda färger och stilar måste vara det som gäller för allas vår Lulu Carter brukar ju ha DET i fingerspetsarna.
Hoppas du trivs på din praktik!
Agneta