1 dec. 2010

Tillbaka.......

Hej mina vänner!
Det har varit en hektisk höst både vad gäller skola och annat så tiden och orken har inte funnits där. Nu väntar dock några veckor med lägre tempo så jag hoppas att jag kan göra inlägg regelbundet.
Nå, hur som helst så har jag faktiskt hunnit med lite annat också. Vi har lagt in nytt golv i köket och målat om pärlsponten. Tagit bort socklar på alla underskåp i köket och bytt ut mot synliga ben i stället.
Vi är mycket nöjda med resultatet. Känns nytt och fräscht.

 Golvet är av laminat  från K- Rauta


Här är det mesta klart. Några smådetaljer återstår.

 
 Förra julen, väggen då endast laserad i vitt.


 Nu heltäckande vit.

Lite pyssel har jag också hunnit med. Jag var på loppis och köpte två mindre halmbockar, en adventsstjärna och en liten bricka.

 Stjärnan målade jag i vitt .


 Likaså med brickan som får agera adventsljusstake.


Halmbockarna spraymålade jag och satte dit nya silvriga band.

Det var allt för denna gång, måste trots allt plugga lite nu i alla fall, men mina vänner
I'll be back. ; )
 

2 kommentarer:

Sjöboden sa...

Vilket snyggt golv!
Kul att göra om sånt som man ser och gläds åt varje dag :-)

kram caroline

StrandviksVillan sa...

Tänk vad det finns många olika snygga laminatgolv numera! Önskar att vi hade en panelvägg också nånstans i huset.