21 okt. 2010

Inte ofta jag lämnar spår ....



..efter mig här på bloggen nu. Tiden och orken finns inte. Men jag unnar mig att gå in och läsa andras åtminstone. Jag håller på med ett arbete i skolan om ett modehus jämte praktiken hos optiker. Jag har valt Bvlgari som är ett Italienskt märke som främst sysslar med lyxiga juveler men också med bland annat glasögonbågar men kanske främst solglasögon.  

Här följer ett litet axplock.





Ja, varför inte- 
Ganska fräcka, tycker jag.
Alla bilder lånade från nätet.
 
Ingen dålig frontfigur de har  för senaste kollektionen heller, i form av 
Julianne  Moore.
Gå in och kika här, vet ja.

Hinner nog inte in här mer före helgen så jag önskar alla en skön sådan.


Må Väl

Suzan








1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

Trevlig helg till dig också!
Kul med arbetet om Bulgari, skicka det till dom när det är klart så kanske du får en liten käck belöning!!!
Kram