28 juli 2010

Två dagar kvar...

Nu ni kära vänner är tiden snart inne för avfärd.
I dag åker nog resväskorna fram och det sista ska tvättas och förberedas.
Jag tror att jag har fått lite resfeber för jag har haft problem med sömnen de två sista nätterna. Ligger och funderar på vad jag inte får glömma bort och vad som ska göras innan vi åker. 
Jag får nog göra en liten lista som bockas av eftersom saker och ting blir gjorda/packade etc.

Anfield Bar bjuder alla fotbollsentusiaster på en upplevelse då de direktsänder matcher och visar på storbild tv. Kanske då främst för de fotbollstokiga engelsmännen som har Liverpool som favoritlag.
Men även en icke intresserad som jag dras lätt med av stämningen som råder och de jubel som stiger då det blir mål.



Mängder av bilder på Liverpoolspelare pryder väggarna och man kan få sig engelsk frukost serverad. Strupen kan man svalka med engelsk öl.

 
Så här kan det se ut när det blir måååål.....

Måste vila lite nu. I eftermiddag ska jag få en makeup lektion på makeup store, i like.

Ha det gott mina vänner. 


Suzan

3 kommentarer:

Stina sa...

Härligt!:-)
Stor kram från mig.:-)
Stina

Snäckskalsdalen. sa...

Packar du nu?
Gott!
Agneta kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Tack för att du hade tid att titta in hos mig!
Klart du måste ha mer än en klänning med dig.....två kanske. Alltid hälften så mycket kläder och dubbelt så mycket pengar, har jag hört skall vara bra!
Ha det nu så jätteunderbart!
Go' tur!
Agneta kramar