25 juli 2010

5 dagar kvar....

Nu har vi haft två dagar med välbehövligt regnväder här. Faktiskt lite skönt, tycker jag. Vet ju att vi snart får mer sol att njuta av i alla fall. I går kväll printade jag ut biljetterna så det är nära nära nu och vilken dag som helst får vi börja packa.

Jag tillhör de där som har en tendens att packa med lite väl mycket kläder så i år ska jag försöka att skärpa till mig.

När man  är ute och åker båt i Marmaris kan man även där ute till havs få sig en glass om man är sugen.


Svensk sådan dessutom, fast där heter den ALGIDA.
Betydligt dyrare ute till havs än på torra land men åh så svalkande gott ibland.

Ny vecka i morgon som bjuder på stabilare väder om prognoserna stämmer.

Ta god hand om varandra.

Suzan

1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

När jag ser dina fina bilder från Turkiet vill jag också åka dit!
Badbilderna som du visade lite tidigare är ju hur härliga som helst. Vilket vatten!
Hoppas dagarna går fort nu!
Agneta kramar