30 sep. 2010

Vacker sista Septembermorgon.........

och härlig promenad i den frostnypna naturen.
Faktiskt första gången på länge som jag känt så . Jag har inte riktigt kunnat uppskatta denna höst då jag tyckte att den gångna sommaren var så snabbt över . Efter semestern som var så underbar var det trögt att komma tillbaka till vardagslunken och alla dess rutiner. Jag har därför inte kunnat ta till mig och njuta av de skiftningar i naturen som hösten erbjuder,  fram till  idag.
Efter att ha lämnat lillpigan på skolan tog jag en härlig promenad och det här är vad jag såg.









Plötsligt kommer det tillbaka till mig, det som jag brukar se i vanliga fall. Det vackra, färgskiftningarna, solens strålar som försöker att bryta igenom morgondisen. Nu känner jag att jag är på banan igen.

Gick hem, drack kaffe, hoppa in i duschen och åkte sen glad iväg till praktiken hos optikern.

Tänk ibland hjälper det inte med glasögon för att man ska se vad man har mitt framför näsan.


Suzan

Inga kommentarer: