8 juni 2010

Jag njuter....

...av det underbara vädret och hinner inte med bloggen just nu känner jag. Det blir något inlägg då och då, trots allt.
Jag överlevde förkylningen om än inte helt hundra frisk än men de är säkert allergin som spökar också.
Jag försöker att vara ute så mycket som möjligt och tänk att man förundras varje år över hur snabbt växtligheten tar fart och bara exploderar i en färgpalett som heter duga.    Ja, man får verkligen passa på att njuta NU. 
På fredag är det skolavslutning och snart nalkas semestrar för många, min dröjer ett bra tag än,suck. 
                         Jag vill passa på att önska alla en riktigt skön sommar.
                                                         Ta hand om er!!!!
                                                          Varmkram  Suzan 

                                           Här var fullt utav vitsippor för inte så länge sedan.

                                           Åkers kanal

                                            Doftar ljuvligt





 

1 kommentar:

STENLYCKA sa...

Hej!
Vilken vacker blogg du har!
Kram Raina