1 jan. 2010

En lugn start........


På det nya året har det varit för vår del. Sov bort halva dagen eftersom det blev så sent i natt. En lång promenad med hunden blev det förstås, tog då kameran med mig för det såg ut att vara så vackert ute. Tyvärr tog batteriet slut så allt jag hann med var ett par bilder.








Middagen inhämtades från Mc Donalds därför att barnen, och jag också för den delen, är less på julmaten som nu har åkt in och ut ur kylskåpet i en vecka. Det är så kallt ute att sidofönstret i bilen fryst fast och inte gick att öppna så det fick bli att öppna hela bildörren för att få hem maten. Det var gott i alla fall.


Jag har suttit och läst andras bloggar under eftermiddagen och jag tycker att många av dem är så otroligt snyggt upplagda med mycket fina bilder och bra inspiration. Jag önskar att jag själv var lika duktig. Jag ska i alla fall försöka mig på lite förändringar.

//Kram Suzan

Inga kommentarer: