31 dec. 2009

Vi får se vad 2010 har att erbjuda........

men faktum är att vad som ska ske är mångt och mycket upp till oss själva. Kanske inte de stora världsliga frågorna men i alla fall vad som händer och sker i våra egna liv.
Därför har i alla fall jag bestämt mig för att gå in i det nya året med öppna sinnen. Att lyssna på och ta in mina och mina närmastes behov och signaler. I bland går livet i ett sånt högt tempo och jag märker att vi alla har en tendens att glömma bort oss själva och dem vi tycker om. Ibland så måste man stanna upp, ta sig tid att lyssna, känna och bara vara. Det hoppas och önkar jag alla er andra också. Ett nytt år med tid för insikt i vad som betyder något och känns viktigt just för dig och dina närmaste.





Gott Nytt År!

allesammans//Kram Suzan

Inga kommentarer: