29 dec. 2009

Long time no see...........

Hej alla vänner............
Hoppas att alla har haft en mysig jul med mycket god mat, fina julklappar och tid för familjen. Själv har jag haft det jätte bra. Själva julaftonen firade vi hos min syster och hennes familj och sammanlagt så var vi arton personer. Det gick ju bra det med för hon har gott om plats. Sedan har vi bara varit hemma och myst. Barnen är nöjda och glada över sina nya saker så ett stilla lugn har liksom lagt sig. Alla går omkring och bara mår bra, precis som det ska vara i dessa tider.



Jag kan tipsa om en rolig sida på nätet,  http://www.photofunia.com/. där man kan göra roliga bilder på alla nära och kära. Man laddar upp ett kort med bra ansiktsvy och vips så kan man få in det i olika roliga fotomontage. Med bilder på allt från kändisar till annonspelare och allt möjligt annat skoj. Här ovan kan ni se min son Lucas som Jonny Depp i filmen Pirates of Carribian och min dotter Linnea i fin ram. Mycket uppskattat av barnen att skriva ut och göra tavlor av.

Vi ska fortsätta att vara lediga och bara vara hemma och mysa ett tag till. Året ska avslutas lugn och stillsamt med en god middag och lite bubbel förstås.

Avslutar med lite juliga bilder:







































Och så var dottern och jag på en skön promenad precis i skymningen, termometern stod på minus 10 grader när vi kom hem och det kändes i kinderna.                                   
                                 














Vi får se om jag tittar in något mer i år annars så får jag önska alla ett Gott slut och ett Gott Nytt År  // Kram Suzan

3 kommentarer:

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hehe, kul sida du tipsar om.
Och vilka fina julbilder!
Gott Nytt År till dig med!
Varma hälsningar,
Xini Björnmamman

Suzan sa...

Tack det samma!
Roligt att du tittade in.
//Suzan

Lucas sa...

fin blogg mamma... haha