8 jan. 2010

Ett år äldre......

Och förhoppningsvis lite klokare har jag hunnit att bli. Om inte annat så oändligt mycket rikare, dock inte i pengar utan på erfarenhet och fina minnen. Med fyra barn, ett barnbarn och en go gubbe så blir det många minnen. Men man måste blicka framåt också. På måndag börjar studierna igen efter en behövlig vila, då är det bara att sätta full fart igen. Lite kul måste man försöka att klämma in emellanåt och för någon dag sedan var jag på bokhandeln och köpte en kalligrafipenna. Jag fick för mig att jag ska försöka mig på den konsten och i dag var jag på biblioteket och lånade böcker i ämnet så framtiden får visa vad det leder till.

Det här inlägget har tagit lång tid att skriva då jag sitter och tittar på reprisen av Michael Jacksons konsert från 2001. Säga vad man vill om honom, men han är och förblir "The King of Pop".
//Kram Suzan


Bild från: solarnavigator

Inga kommentarer: