9 nov. 2009

God morgon...................



Ja då var det måndag igen då. Jag har fört minstingen till sexårs på skolan och sitter nu med en rykande varm kopp kaffe innan det är dags för mig att själv åka iväg till Norrtälje för mina studier. I dag skulle vi visst snacka sälj.

För ett tag sedan hade vi en liten tävling där vi skulle få tillverka en egen glasögonbåge av valfritt material, det kunde typ vara av godis eller spagetti.
Vi skulle sedan rösta fram den finaste bågen. Jag kom inte med bland de fem bästa men jag hade i alla fall roligt medans jag gjorde dem.
Kram Suzan

2 kommentarer:

Pernilla sa...

jaha, så du läser till ortometritekniker, kul! Lustigt den utbildningen har jag ochså funderat på;-) Just nu har vi som du förstått fullt upp men en promenad en förmiddag eller kväll om två veckor eller längre fram vore kul. Maila när du kan! Jätte fin blogg du har! Kram från Pernilla

Suzan sa...

Det ska vi väl kunna få till tycker jag. Jag har en stor tenta i slutet av November men man behöver ju lufta skallen ibland oockså. Jag hör av mig.