29 jan. 2011

Dags att börja sprida lite mer kärlek på nätet.....


..... efter den debatt om näthat som pågår för fullt, kommer här en liten uppmaning.

Jag vill med tanke på det säga:
 
Daniel, tack för att du finns där och visar mig vad som faktiskt är viktigt här i livet.
Mattias och Michaela, jag är så stolt över er.
Lucas och Linnea, mina älskade skitungar, ni tar verkligen ner mig på jorden ibland.
Mamma, syster min, alla vänner och alla jag känner
vad vore livet utan er








Suzan











1 kommentar:

A House With A View sa...

Hej Suzan och tack för din hälsning hos mig!! Usch och fy för näthat, det finns en hel del "bloggtroll" som ägnar tiden åt att spy galla i bloggar de besöker, inte kul! Jag har blivit skonad än så länge... Vilka häärliga smycken du visar längre ner bland inläggen!

Önskar dig en fin vecka också!
Kraaaam aka