17 aug. 2010

Tillbaka till vardagen igen....

Hej mina vänner!
Vi har haft två helt underbara veckor i Marmaris med mycket sol och bad, god mat och dryck och båttripp blev det också. Vi kände alla att vi gärna hade stannat minst en vecka till. Det kändes inte alls lockande att komma hem och börja studera/ jobba på måndag. Men vad gör man. Det är som det är.

Min man brukar gå till barberaren och raka sig ett par gånger under tiden vi är i Marmaris. De är mycket duktiga med rakkniven och bränner av hår i öron och använder sytråd för småfjun på kinderna. 


Jag blev lite fundersam en kväll då vi var ute och vi fick syn på denna hund. Trodde först att det var något annat djur, en korsning av något slag.



Insåg snart att den stackaren var rakad så. Mycket underligt ska man hinna med att se.
Jag berättar gärna mer om vår resa men nu måste jag dessvärre plugga. Har redan fått två veckouppgifter.
Ha det gott alla.

Suzan

1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

Välkomna hem igen!
Jag brukar tycka att det är tråkigt att resa hem, inte vet jag varför, för jag älskar att vara hemma också....
Skall bli jättekul att få se fler bilder!
Vilken vovve, stackarn....men han kanske tycker han är fin!
Agneta kram